2020. november 2., hétfő

Dániel András - A kuflik és a pofavágóverseny

 


Már megint jól megcsináltam! Ugyanis ez a kötet, egy sorozat tizenkettedik része. A szerencsém csak annyi, hogy nem kötődik össze. Külön is olvashatóak. Ezt a kötetet egy fontos lista alapján választottam olvasásra.

Mint látható, egy nagyon egyedi figurákról szólnak a történetek. A borító érdekes, talán kicsit morbid hatást kelt. A könyv illusztrációi is illeszkednek a történethez, és a maguk módján nagyon tetszetősek.

A kuflik egy kis "család" formájában élnek a földbe ásott mélyedésekben. Formájukat és nemüket tekintve látványosan eltérnek, de néhol számomra azonosíthatatlanok. A két történet eltér egymástól, viszont a címadó mese a második a sorrendben. Számomra az első nyerte el a tetszésemet. Vicces, kedves és néhol tanulságos a maga morbid világában. A második sajnos nagyon bugyutának találtam. Ami még különlegessége eme kis világnak, hogy a rajzokon mindig van egy egyedi hozzászólás, vagy megjegyzés, és pont ezért sokszor vigyorogva olvastam.

Összességében elmondhatom, hogy a feltüntetett korosztálynak, mely három és hat éves kor között ajánlja megfelelő. Semmi rémisztő vagy nem odaillő nem található benne. Valószínű a képek alapján élvezhető lesz a kötet lapozása, és hallgatása. Számomra egy ötös skálán a három és felet adom neki. Egy olvasásnak tökéletesen megfelelt.

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed és megvásárolnád, látogass el a Pagony Kiadó webshopjába!

Írta: NiKy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése