2021. július 18., vasárnap

Paula Harrison - Kitti és a tigriskincs

 

„Az a legjobb kaland a világon, hogy itt lehetek a barátaimmal!”


Ezt a mesekönyvet már nagyon vártam és legnagyobb boldogságomra végre kézbe is vehettem. Nem is olyan régen olvastam a Móra Kiadó jóvoltából a Kitti és a Holdfénymentőakció című kötetet, mely ennek a sorozatnak az első része volt. Akkor nagyon megszerettem ezt a különleges kislányt és a három macskát is, akik mellé szegődtek.

Ebben a részben a kalandok folytatódnak, amelyeknek egy kiállítás és egy bizonyos Tigrisszobor adja a központi témáját. Kitti és barátai éjszakai felfedező útra indulnak, hogy meglessék ezt a különleges kincset, de sajnos egy rablás kellős közepébe csöppennek. Természetesen a leányka és barátai rögtön nyomozásba kezdenek, ami sok izgalmas kalandot ígér az olvasónak. Vajon mi köze van ehhez az egészhez két újabb macskának? És mi történik, ha a kincs átka eléri őket? Megtudhatod, ha kézbe veszed a könyvet.

Számomra ez a kaland egy újabb félórás pihenő volt, melyért igazán hálás tudok lenni. Kitti természete és a cicák kedvessége feltöltötte a lelkemet. Sok szeretetet, némi izgalmat és számos varázslatokkal teli csupa szív percet köszönhetek ennek a különleges kötetnek.

Ajánlom jó szívvel minden fiatalnak és olyan felnőtteknek is, akik a belső gyermeki énjükre szánnak pár percet. Csodálatos élmény olvasni egy ilyen gyermekről és aki szereti a cicákat biztosan örömét leli majd ebben a mesében.

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a Móra Kiadó oldalán be tudod szerezni a könyvet.

Írta: NiKy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése