2021. október 14., csütörtök

Mike Menders - Hercegnő

 

„Az emberek többségének fejébe száll a győzelem, amikor nagy bevételre tesznek szert, és valakinek hiszik magukat.”



Nem sűrűn fordul elő, hogy erotikus irodalmat értékelek, de vannak bizonyos szerzők, akik vagy belopták magukat az én „kérges” szívembe, vagy nagyon nem tetszik, amit olvastam tőlük. És igen, ilyenkor merészelek írni egy-egy kritikát, de, hogy most melyik esetről van szó, hamarosan kiderül. Ezt a könyvet egy nagyon kedves barátnőmnek köszönhetem, hiszen volt olyan önzetlen, hogy kölcsönadta frissen beszerzett példányát, ezért szeretném itt is hálámat kifejezni. Köszönöm szépen.

Mike Menders szerző neve azoknak már biztosan nem újdonság, akik sűrűbben olvasnak pajzán történeteket és őszintén szólva én is hallottam már az íróról. Nem első olvasásom volt az alkotótól, hiszen pár hónapja egy másik sorozatának első kötetét szintén kézbe vettem és ennek a kötetnek az első részéhez is volt szerencsém. Az író nagyon éles határt szab az ízléses erotika és a közönségesség között. Hogy éppen ki hogyan értékeli, függ az olvasó hangulatától és nyitottságától is úgy gondolom.

Mike Menders – Hercegnő című regénye 2021 egyik újdonsága, amely bár magánkiadásként látta meg a napvilágot, de ebből senki se vonjon le hirtelen negatív következtetéseket. Nagyon sok ilyen típusú könyvet vettem már kézbe és bizony több kincsre leltem közöttük.

Amit elsőre megszoktam vizsgálni, az a kötet borítója és úgy átlagban a külseje. Azt elsőre megállapítottam, hogy a borítókép bár szexi, mégis diszkrét és ettől ad egy bizonyos izgalmas érzést. Már az első lapon meglepődtem, hiszen dombornyomott névjegyet elvétve találok az ilyen típusú regényekben, de bizony ebben a kötetben ott az író jele és ez ad egy bizonyos eleganciát, amit kimondottan igényesnek gondolok. Nézzük is, hogy ezek után miről szól ez a történet.

A Házinyuszi folytatását tartod majd a kezeidben kedves olvasó. Ha még nem olvastad az első részt – öreg hiba- akkor kérlek, hogy tedd félre ezt a kötetet és előbb a „nyuszikával” ismerkedj meg. Aki viszont már tudja, hogy mire számíthat, annak nem kell bemutatnom főszereplőnket. Hank egy bizonyos érzelmi cunami után kezdi összeszedni magát, de ahogy várni lehet, ez nem megy zökkenőmentesen. Már csak azért sem, mert a pimasz élet ismét elébe sodorja válságának okát, Misty-t. Főszereplőnk kimondottan szereti a merész kalandokat, így egyik játékból csöppen a másikba. Hogy ez éppen hol és miképpen zajlik, azt mindig a helyzet hozza és természetesen egy „őrült” lakótárs, aki nem bír a vérével. Ez a játék egyre veszélyesebb és mások is színre lépnek általa. Hogy mi lesz ennek a vége? Nos, erről nem beszélhetek, de bízom benne, hogy vagy olyan kíváncsi és kézbe veszed a könyvet.

Szubjektív meglátásom szerint az író ismét elengedte a fantáziáját és persze ezt nem csak az erotikus részekre, hanem az emberi kapcsolatokra is értem.

Karakterek szempontjából még mindig Hank pártján állok, és hiába vagyok nő, a hölgy szereplőket ki nem állhatom. Már az első résznél is ezzel volt a legnagyobb problémám, egyszerűen egy normális női karakter sincs ebben a történetben. Természetesen esti mese felnőtteknek írott formában, mégis úgy gondolom, hogy a jobb hatás kedvéért egy minőségibb fehérnéppel nagyobb hatást lehetett volna elérni. Természetesen nem hibátlan a férfi oldal sem, de ha az „Éhes Malacka” becenevet ráillesztem, meg tudok bocsátani neki bármilyen helyzetet.

Viszont még mindig nem vagyok kibékülve a trágárság bármely formájával, egyszerűen nem kell bele. Az erotika így is lángra lobbantja a lapokat, de számomra ezek a kifejezések inkább lohasztóan, sem mint vágykeltően hatnak.

És csak csendben jegyezném meg, hogy már nem először érzem úgy, hogy a szerző álmait olvasom valós életéből merítkezve.

Ettől függetlenül érdekes olvasmánynak gondolom és kíváncsi vagyok, hogy a harmadik része a sorozatnak mivel kecsegtet majd.

Kedves hölgyeim és uraim, kéziféket be, egy kellemes ital társaságában kezdődhet is az olvasás. De egy jó tanács előtte, ha lehet, tedd ki a táblát: „Olvasok!”

Ajánlom a könyvet az erotika kedvelőinek és azon olvasóknak, akik szeretik a fűtöttebb történeteket.

Amennyiben elolvasnád a könyvet, megteheted, ha a NewLine Kiadó webshopjának oldalára ellátogatsz.

Írta: NiKy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése