2021. június 13., vasárnap

Rachel Abbott - Idegen gyerek

 



Imádtam az egész könyvet, fantasztikus volt. Az elejétől kezdve borsózott a hátam, főként az élethű ábrázolásoktól. A könyv egy nagyon durva autóbalesettel kezdődik, ahol az egyik főszereplőnk elveszíti a feleségét és az autóban ülő kislányát, aki pedig úgy eltűnik, mintha soha nem is létezett volna. Ez után pár évvel az özvegy újra családot alapít, gyönyörű feleség, kisbaba, a rémálom pedig egy idegen gyerek hirtelen felbukkanásával elkezdődik. Eddig a részig rettentő izgalmas a sztori, és utána is, de egy kis ellaposodás azért van benne. Tulajdonképpen a közepén ismerhetjük meg a felbukkanó lány személyiségét, motivációit. Nagyon nyomasztó volt, amikor az ő életének a morzsáit szórta elénk az író és olyan sebeket engedett látni, amik soha nem gyógyulnak be.

Ami nagyon tetszik, hogy a rendőrök életét is megismerhetjük. Nekem nagyon bejöttek a megoldásaik, egyszerűen voltak nagyszerűek, illetve szerettem Tom személyiségét. Nagyon szépen helyén kezelte a munkát és a magánéletet. A megfeszített fizikai és mentális igénybevétel ellenére remekül megtalálta az egyensúlyt.

Összességében egy nagyon jó könyvet kaptam, sokkal jobbat, mint amire számítottam, tele izgalmakkal, borzongással és elképedéssel.

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a Művelt Nép Kiadó oldalán be tudod szerezni a könyvet.

Írta: Anett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése