2022. január 11., kedd

Kőszegi-Arbeiter Anita - A fények ünnepe



 

Nagyon szeretem az interaktív könyveket, mert ilyenkor én magam is gyermekké válhatok és kiélhetem kalandozásra éhes vágyaimat.

Kőszegi-Arbeiter Anita írónő nevével már sokadszorra találkozom, hiszen, - hogy csak párat említsek munkái közül: Fülöp, a strucc savariai kalandjai, Abigél és Andris születésnapi nyomozása vagy Lillen, a tünde című mesekönyveit már olvastam. Az szerző összetéveszthetetlen stílusa egy remek alapot ad az élménynek, de jelen esetben Tarr Andrea elképesztő cuki illusztrációi is hozzásegítik az olvasót a felhőtlen szórakozáshoz.

 A fények ünnepe című mese 2021-ben jelent meg a MeseRóka Könyvkiadó gondozásában.

Manófalvi vígaszságok alcím alatt egy emberlány abban a megtiszteltetésben részesül, hogy apróra varázsolódva megismerheti a manók otthonait. Legnagyobb boldogságára rögtön egy segítőt is kap. Piszke egy nagyon kedves manó, akivel egy élmény a kalandozás, amíg el nem kezdődik a Fények ünnepe. Hogy ezek a kalandok éppen mik lehetnek? Nos, ezt neked kell eldöntened, hiszen amihez éppen kedved van, arra kalauzol el a mesekötet.

Számomra ez a mesekönyv varázslatos volt, elvégre a különböző döntéseim alapján jutottam egyik csodától a másikig. Imádtam segíteni, nagyon izgalmas volt építeni és még a hasam sem maradt üresen. De a legszebb élményemet egy bizonyos Kívánságvásárnál kaptam, amitől a lelkem ezer színben pompázott és nagyon boldog lettem.

Játszunk egy játékot! Egymás után hangosan olvasd fel a két versikét, az egyiktől lehet, hogy pöttöm leszel, a másiktól pedig beállhatsz egy bizonyos csoportba, de többet igazán nem árulhatok el. Na, elég bátor vagy?

„Legyek pici, picike
pont egy manó mérete!
Manófalvára így juthatok,
várnak rám a kalandok!”

És a másik:
„Itt a fények ünnepe,
a levelek éneke.
Az emlékek fénnyé válnak,
szívünk mélyére szállnak,
együtt örül minden manó,
itt a téli napforduló.”

Ugyan még csak az év eleje van, de már tudom, hogy ez a mesekönyv az egyik kedvencem idénre.

Szeretném, ha minél többen kézbe vennétek, hiszen a játszva olvasás igazán remek kaland lesz kicsiknek és nagyoknak egyaránt. És valld csak be, te is szeretsz felfedezni, főleg ha ilyen varázslatos helyekre juthatsz el! Kalandra fel!

Remélem kellően felkeltettem az érdeklődésed, így a mesekönyvet beszerezheted a Book24 weboldaláról.

Írta: NiKy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése