2021. április 13., kedd

Philip Reeve - Sen és a száguldó szán

 

„Minden elmúlik végül, amikor eljár fölötte az idő, de a történetek soha. Azokat mindig tovább mesélik, és mindig születnek újabbak is.”


Azt hiszem végre sikerült újra egybe forrasztani a szívemet, mert bizony pár nappal ezelőtt, amikor befejeztem ennek a kötetnek az olvasását, elolvadtam, olyan aranyos történetet kaptam. Mert igen, én hivatalosan macska bolond vagyok, de ugyanakkor a kutyákat is imádom. Családomban mindig is voltak, és vannak most is kis kedvencek és bizony mikor egy ilyen könyvet vehettek kézbe nagyon izgatott leszek. De először is szeretném megköszönni a Móra Kiadónak, hogy biztosított számomra egy példányt. Nektek köszönhetően ismételten felhőtlen szórakozásban volt részem és ezért igazán hálás lehetek. Köszönöm.

Philip Reeve - Sen és a száguldó szán című alkotás a Káprázatos kalandok kiadói sorozatban jelent meg. Itt találtok még olyan további könyveket, melyek az író tollából származnak és hasonló kalandos utazásra csábítják a kicsiket és nagyobbakat egyaránt!

SZÁGULDÓ SZÁNVERSENY AZ ÉSZAKI-SARKRA! Hirdeti a fülszöveg és bizony milyen izgalmas felhívás, hiszen valóban egy versenybe csöppenünk, melynek kimenetele nem csak izgalmas, de sok veszélyt is rejt magában! Jó százévente beköszönt az Északi sarkon az Igazi Tél és ilyenkor legalább ötvenféle hó esik, melynek eredményeképpen láthatóvá válik Hóapó csodálatos palotája. De, hogy ne legyen minden csak csupa móka és kacagás, bizony számos versenyző érkezik a különböző „csoda” járgányával és szánhúzó lényével együtt. Egyik ilyen kis csapatban közösen kezd neki a hosszú útnak Sen, Silka és 66 apróság, ugyanis az ő szánjukat Mopszok húzzák. Vajon elég lesz 264 tappancs ahhoz, hogy megnyerjék a versenyt? És vajon milyen veszélyeket is rejt ez az amúgy sem unalmas út? A nyeremény pedig mindenki álma, hiszen egy kívánságát teljesíti Hóapó! De vajon a nyertes mit fog kívánni?  Nos megtudhatod, ha elolvasod a könyvet!

Személyes meglátásom a kötettel kapcsolatban az, hogy nemcsak fantasztikus és izgalmas utazásra csábított ez a regény, de megtanította, hogy mennyire fontos is a barátság. Eddig is hittem az őszinteség és bátorság fontosságában, de most még kiegészült egy nagyon fontos tétellel is: ez pedig a szeretet ereje! Mert bizony mit meg ne tennénk azokért, akiket a szívünk mélyén kincsként őrzünk! Silka erről igazán sokat tudna mesélni nektek. Ami pedig kimondottan meglágyította az én szívemet is, az a történet vége volt. Mert igen, sokat nevettem, izgultam és rendkívül boldog voltam, de mégiscsak kibuggyant az a bizonyos könnycsepp és kivételesen nem zavart! És bár némiképpen szomorú voltam, úgy éreztem ennek így kell lennie, hiszen ami számunkra a vég, az más számára egy új kezdet.

Ezután a történet után már biztos vagyok abban, hogy új kedvencet avattam és alig várom, hogy a többi könyvét is megismerjem az írónak.

Összességében elmondhatom, hogy egy izgalmas, kalandokban gazdag regényt olvashattam, mely az érzelmek hullámvasútjára is elkísért a maga pimasz módján! Ráadásul legnagyobb örömömre az illusztrációk is aranyosra és rendkívül szépre sikeredtek.

Ajánlom kortól és nemtől függetlenül, hiszen én vagyok rá az élő példa, hogy mennyire szórakoztató is ez a kötet. Felkészültetek egy nagy kalandra? INDULJON HÁT A VERSENY!

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a Móra Kiadó oldalán be tudod szerezni a könyvet!

Írta: NiKy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése