2021. november 25., csütörtök

Dávid Ádám – Koppány titkokra vadászik

 





A Most én olvasok! kiadói sorozatból már számos kötet megfordult a kezemben, de többnyire mindig találtam valami kivetnivalót az aktuális olvasmányomban. A mostani mesekönyv is egy újabb gyöngyszeme azon könyveknek, amelyek arra hivatottak, hogy könnyebbé tegyék az olvasás gyakorlását. A többi kötetet ezen az oldalon találod.

Dávid Ádám – Koppány titkokra vadászik című mesekönyve 2021 egyik újdonsága, amely a Pagony Kiadó gondozásában jelent meg. Ráadásul a Koppány sorozat második kötete, amelynek előzményeiből a 0. részt volt „szerencsém” olvasni. Igen, mint látható kicsit negatív élménnyel fejeztem be akkor a mesét, de ez nem befolyásolt abbéli szándékomban, hogy idén is próbát tegyek az aktuális résszel. Ráadásul Kasza Julianna illusztráció által még érdekesebbé vált a kutatás, hiszen a rajzok rendkívül bájosra sikeredtek.

Ennek a történetnek a központi alakja Koppány, aki már kicsi kora óta szereti a bújócskát és a kincsvadász játékokat, rejtvényeket. Egy szép nyári napon, mikor a tikkasztó hőséget éppen lustálkodással próbálja túlélni berepül az ablakán egy papírrepülő, amely egy igazi feladványt rejt magában. A következő szöveget találja rajta:

„ Indulás, kint vár a tér, csak használd a szárnyamat! Hol a két rajz összeér, segít majd pár számadat.”

Ennek alapján elindul a keresés és kutatás. Vajon sikerül-e Koppánynak kiderítenie, hogy mit rejt ez a talány? És mi köze van ehhez egy cuki cicának? Nos, erre és számos más kérdésre is megleled a választ, csak vedd kézbe a könyvet.

Szubjektív véleményem szerint eddig ez a legjobb kötet, amit olvastam mind az szerző tollából, mind pedig a sorozatból.

Koppány végre azzá a kisfiúvá érett, akit az 0. kötetben kerestem, egy kreatív, kedves és jó gondolkodású gyermekké. Jó érzés volt vele nyomozni és kutatni és az eredmény is mosolyt csalt az arcomra.

Frappánsnak találtam a feladványokat és remek levezetést sikerült hozzájuk kitalálni.

Ajánlom a könyvet minden olvasni szerető léleknek és azon fiataloknak is, akik most gyakorolják az olvasást. Szórakozva tanulni a legjobb dolgok egyike.

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a Pagony Kiadó oldalán be tudod szerezni a könyvet.

Írta: NiKy



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése