2021. június 26., szombat

Ana Serna Vara - Ég veled, szomorúság! Szia, öröm!

 

„Már tudom, hogy mit tegyek, ha szomorú vagyok: beszélgetek a barátaimmal!”


Ezt a könyvet nem tagadom, hogy borító alapján rendeltem elő még pár hete, mivel annyira megható és szeretettel teli érzés fogott el, amikor rátekintettem. Tulajdonképpen a mesekönyv arra a témára épül, hogy ha bánat éri az embert, hogyan érdemes azon felülkerekedni.

Olívia, a kis békalány nagy izgalmakkal várja a nyarat, hiszen ilyenkor nem kell korán hazamennie és sokáig játszhat a pajtásaival. De sajnos egy nem várt esemény felborítani látszik ezt a nyarat, amitől bizony rendkívül szomorúvá válik. Bánatára vajon megleli –e az orvosságot? Vagy az egész nyári bolondozásnak lőttek, pedig még el sem kezdődött igazán?  Nos, erre megleled a választ, ha kézbe veszed a könyvet.

„– Mindenki volt már szomorú (…)
De a szomorúság végül mindig elmúlik.”

A mese nagyon szépen rámutat arra, hogy a bánatot bár érdemes megélni, mégis mindenre van megoldás és gyógyír, hiszen a család és a barátok sokat tudnak segíteni.

Számomra ez a mesekönyv nagy kedvenccé vált, mert nem csak tanulságos, de rendkívül kedves is volt. Nagyon szeretem az olyan meséket, ahol a szeretet bearanyozza a szíveket. Külön ki szeretném emelni, hogy az illusztrációk mennyire gyönyörűek és az apró részletek egy külön történetet mesélnek el azoknak, akik szánnak rá időt, hogy közelebbről megnézzék őket.

Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a kötettel és biztos vagyok benne, hogy beszerzem az Érzelmek erdeje sorozat további részeit is.

Ajánlom kicsiknek és nagyobbaknak is esti mese gyanánt vagy olvasás gyakorlására.

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a Napraforgó Kiadó oldalán be tudod szerezni a könyvet.

Írta: NiKy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése