2021. március 5., péntek

Ecsédi Orsolya - Meleg a helyzet!

 

"Csak azt lehet bűnbe vinni, aki önként megy, ezt sose felejtsd el.”


Nem tudom, hogy vagytok vele, de számomra vannak olyan írók, akik írhatnak bármit –és ezt értsd, szó szerint- elolvasom és tudom, hogy imádni fogom. A mostani kötet alkotója is ilyen a számomra.

Ecsédi Orsolya nevét még 2019-ben ismertem meg, mikor megvettem Cirrus a tűzfalon című regényét, amit még akkor el is olvastam és nagy kedvencként raktam a polcomra. Azóta még két kötetét vettem kézbe és töretlenül vallom, hogy a kedvenc ifjúsági íróim egyike. Nem csak humorban gazdagok a történetei, hanem olyan elemekkel dolgozik, melyek kiemelik a magyar nyelv szépségét és számos kreatív elemmel szórakoztatja olvasóit.

A mostani történet egy sorozat első kötete, melyben a Pokol ura apaként mutatkozik be. Feltett szándéka fiacskáját a bűnök mezejére szoktatni, azaz végezze azt a fő feladatot, melyre egy ördögfióka hívatott. Goni csupaszív tüzes legényke, aki nagy kíváncsisággal és rendkívül leleményes meglátással veti bele magát az emberi világ egyik általános iskolájának hétköznapjaiba. Persze kell némi külső változás, egy-két apró trükk és minden megy magától. Vagy mégse? Vajon képes megállni a helyét a fenti világban? Szerez barátokat és ellenségeket? És mi köze van egy fekete macskának ehhez az egészhez? Megtudhatod, ha elolvasod a könyvet!

Számomra ismételten bebizonyosodott, hogy mennyire jól ítéltem meg az alkotót. Ez a történet csodálatos, vicces és rendkívül kedves. Egy új oldaláról mutatja be a már oly régóta „ismert” világi karaktereket. Imádtam olvasni minden szempontból, pedig felnőtt fejjel nehezebb elcsábítani, de mégis sikerült. És be kell vallanom bűnömet, hamarosan újra el fogom olvasni.

De addig is ajánlom kicsiknek és nagyoknak kortól és nemtől függetlenül. Hiszen egy kis csábítás még senkinek sem ártott meg! Vagy igen?

Amennyiben felkeltettem az érdeklődésed, a Könyvmolyképző Kiadó oldalán be tudod szerezni a könyvet.

Írta: NiKy

3 megjegyzés:

  1. Mit értesz a "kicsiknek" alatt? Hány éves kortól? 6 évesnek is ajánlod? Koszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább 8-9 éveseknek ajánlom, bár ez függ a gyermektől is, hogy mennyire érti a nyelvi "finomságokat".

      Törlés